Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Doba trvání a pravidla porizování služeb HP CarePack: Služba zacíná platit datem nákupu HW a trvá po dobu specifikovanou v dokumentech HP CarePack. HP CarePack je možno zakoupit nejpozdeji do 90 dnu od zakoupení HW koncovým uživatelem (at je to firma nebo fyz.osoba). Registrace CPE - do 10 dnu od zakoupení Care Packu koncovým uživatelem.
Službu HP CarePack oznacenou jako Post Warranty lze zakoupit nejdríve 90 dní pred ukoncením standardní záruky nebo v dobe ukoncení platnosti predchozí služby HP CarePack. Post Warranty je možné koupit nejpozdeji do 30 dnu od data ukoncení standardní záruky nebo predchozí služby HP CarePack. V dobe nákupu HW nelze nakupovat ani registrovat službu HP Care Pack soucasne s Post Warranty a samotnou službu Post Warranty. V dobe nákupu HW je možné prodloužit nebo povýšit servisní úroven pouze službou HP CarePack. Kontakt pro nahlašování servisních požadavku na telefonu 261 307 310. Datum Care Packu musí být vždy shodný se zárukou zarízení. Registrace nejlépe na konci záruky zarízení, kdy se datum nastaví na predchozí záruku (CP) nebo nastaví HP Carepack team.
BR, oprava v servisním stredisku, Return to Depot: Oprava v servisním stredisku zahrnuje telefonní podporu, opravu nebo výmenu vadné jednotky a vrácení plne funkcní jednotky. Zákazník musí dorucit zarízení do HP servisního strediska. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly a servisní práce. Doba trvání opravy pro tuto službu je dva, pet nebo sedm pracovních dnu v závislosti na typu zakoupeného produktu. Opakované závady mohou vyžadovat dodatecný cas pro opravu. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondelí do pátku vyjma státních svátku. Zahájení opravy následující pracovní den.
NDO, Next Business Day On-site, HW Support: Zahájení opravy následující pracovní den je služba, která zákazníkovi zarucuje telefonní podporu a podporu prímo v míste instalace zarízení HP produktu. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondelí do pátku vyjma státních svátku. Odborný pracovník dorazí na pracovište následující pracovní den, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a zacne pracovat na odstranení HW problému.
4OS, zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšírenou pracovní dobu, 4-hour, 13x5 On-site, HW Support: Zahájení opravy do 4 hodin od nahlášení závady v rozšírenou pracovní dobu je služba, která zákazníkovi zarucuje telefonní podporu a podporu prímo v míste instalace zarízení HP produktu. Služba zahrnuje veškeré nahradní díly, servisní práce a cestu technika. Služba je k dispozici od 8:00 – 21:00 hod. od pondelí do pátku vyjma státních svátku. Veškeré požadavky na zásah musí být nahlášeny do 17:00 hod. Odborný pracovník dorazí na pracovište do 4 hodin od nahlášení závady, poté co byl zaregistrován telefonický požadavek, a zacne pracovat na odstranení HW problému.
NDR, oprava výmenou, Next Day Exchange, HW Support: Pokud nemuže být technický problém vyrešen na dálku, HP vymení vadný produkt za trvalou náhradní jednotku. Náhradní jednotka bude nový nebo renovovaný produkt ve stavu odpovídající novému, poskytující funkcnost minimálne stejnou jako je ta, kterou mel nahrazovaný produkt. Autorizovaný kurýr HP dorucí náhradní jednotku na místo urcení následující pracovní den od nahlášení problému. HP dorucí náhradní produkt v obalu vhodném pro vrácení vadného produktu, který se stává majetkem HP. Služba je k dispozici od 8:00 – 17:00 hod. od pondelí do pátku vyjma státních svátku. Veškeré požadavky na zásah musí být doruceny do HP do 15:00 hod.
Kód produktu | AX80073 |
---|---|
MPN kód | UD5J4PE |
Značka | HP |
Záruka |