Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledne vlastností a specifikací pro Váš Servisní balícek.
Local On- Site Service (LOSS)
• Tento Servisní balícek poskytuje Podporu pro Váš Výrobek prímo na míste.
• Pred službou prímo na míste Vás mužou naši agenti technické podpory požádat o pomoc s rešením problému s Výrobkem. Pro více detailních informací, prosím, nahlédnete do sekce „Když kontaktujete zákaznickou službu ASUS“ na Zárucní karte dodané s Vaším Výrobkem nebo navštivte http://support.asus.com/.
• Pokud se problém nevyreší na dálku, pak bude domluvena technická podpora pro Váš Výrobek prímo na míste. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konce dalšího pracovního dne na Vaše místo. Doba odezvy muže záležet na geografickém umístení, náhradních dílech a dostupnosti místní služby.
• Budete požádáni, abyste autorizovanému ASUS technikovi poskytli prístup k Vaší budove a výrobkum ASUS a také elektrine, internetovému pripojení, CD/DVD s ASUS ovladaci (pokud bylo dodáno k výrobku) a dostatecnému a bezpecnému pracovnímu prostredí.
• Pokud výrobek selže behem normálního a správného používání v dobe trvání tohoto servisního balícku, ASUS opraví nebo vymení poškozené díly výrobku, nebo celý Výrobek za nové nebo repasované díly nebo výrobky tak, aby funkcnost byla stejná, nebo lepší než puvodní.
• Pokud jsou poškozené díly vymeneny touto službou, pak poskytujete predem souhlas, aby se vymenené poškozené díly prevedly do vlastnictví ASUSu.
• V prípade, že autorizovaný ASUS technik zjistí, že Výrobek je mimo rozsah pokrytí (jako napríklad poškození zpusobené zákazníkem atd. jak je popsáno v sekci „Vyloucení z této limitované Zárucní služby“ na Zárucní karte), bude Vám vystaven ceník a tato Služba bude poskytnuta pouze po zaplacení. Pokud se rozhodnete nepokracovat v oprave, pak Vám budou naúctovány všechny již vzniklé náklady spolecnosti Asus (vcetne, ale nejen poslání technika na místo, testování/hledání chyby atd.)
Servisní balícek pro prodloužení místní záruky
• Po dokoncení Aktivace se záruka na Váš výrobek automaticky prodlouží od puvodního konce záruky.
• S výjimkou zmeny doby záruky zustávají všechny ostatní podmínky stejné jako u Standardní ASUS záruky.
• Tento servisní balícek neprodlužuje záruku na baterii vašeho Výrobku.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 mesícu po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Kód produktu | AX80852 |
---|---|
MPN kód | ACX13-010021NX |
Značka | ASUS |
Záruka | 24 měsíců |