Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohly ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Vlastnosti a specifikace služby:
Zkontrolujte, prosím, níže uvedené detaily ohledne vlastností a specifikací pro Váš Servisní balícek.
PickUp and Return
*Všechno vyrídíte z pohodlí domova. Servis objednáte nekolika kliky ve vašem PC nebo telefonu. Nemusíte nikam chodit ani telefonovat.
*Ušetríte cas i peníze. Díky službe Pick up and Return vyšleme kurýra pred vaše dvere, ten tovar prevezme a po opravení vrátí zpet k Vám domu. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všechny náklady na dopravu.
*Je to snadné a rychlé. Dle statistik je až 90 % zárucních oprav vyrízeno do 5 pracovních dní, pokud má servis skladem potrebné díly.
*Stav servisu mužete kontrolovat online. Jednoduše kliknete na „Zkontrolovat stav opravy“ v spodní cásti stránky http://www.asus.com/cz nebo nactením QR kódu na vašem mobilním telefonu.
*Spolecnost ASUS nabízí službu PickUp and Return jako službu nad rámec bežného objednávání oprav u prodejce, kde byl výrobek zakoupen. Jde o vyzvednutí výrobku kurýrní spolecností u zákazníka a návrat výrobku po oprave stejnou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto prípade nemusí kontaktovat prodejce.
*Tato služba platí pro notebooky, mobilní telefony, tablety, LCD monitory, All-in-One pocítace a desktopy od spolecnosti ASUS zakoupené v Ceské Republice a na Slovensku. Sériové císlo zadané do formuláre je ihned overeno pro možnost sjednání opravy formou PickUp and Return. Pokud výrobek nespadá mezi ty, pro které je možno takto sjednat opravu, pak je objednávající upozornen, že je treba pro sjednání opravy kontaktovat prodejce.
*Reklamaci je možno sjednat pomocí formuláre na stránce http://www.asus.com/cz pod položkou „Reklamace a opravy“ nebo prímým odkazem zde https://rma.asus-europe.eu/cz ci nactením QR kódu na Vašem mobilním telefonu.
*V rámci zárucní opravy je tato služba placena spolecností ASUS a zákazník tedy nic neplatí.
Local Accidental Damage Protection (LADP)
A. Tento servisní balícek kryje následující typy náhodných škod zpusobených bežným používáním:
* Upuštení na zem, pády, nebo jiné nárazy
* Poškození kapalinou
* Poškození elektrickým prepetím
* Náhodné ulomení
B. V tomto servisním balícku muže být nárokován pouze jeden (1) klícový díl(Key part) rocne od data aktivace.
V prípade jakýchkoli dodatecných reklamací na opravu klícových cástí (dílu) nese náklady na práci, dopravu a náhradní díly zákazník.
C. Mezi výše uvedené klícové cásti patrí obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základní deska, procesor, jednotka pevného disku a pamet.
D. Celkové kumulativní náklady na opravy poskytované v rámci tohoto balícku služeb nepresáhnou kupní cenu produktu u zákazníka.
E. Na všechny komponenty opravené nebo vymenené servisním strediskem ASUS se vztahuje záruka po zbývající cást zárucní doby, na celý produkt.
Chcete-li uplatnit nárok v rámci tohoto servisního balícku, musíte poskytnout vysvetlení, kde a kdy k incidentu došlo, jakož i podrobný popis incidentu. Pokud tyto informace nebo požadovanou dokumentaci neposkytnete, bude žádost zamítnuta.
Podmínky
Záruka musí být zakoupena a aktivována do 6 mesícu po zakoupení vašeho Asus výrobku.
Kód produktu | AX67906 |
---|---|
MPN kód | ACX12-002742PT |
Značka | ASUS |
Záruka |